By 1437.dk reklamebureau + webdesign on Tirsdag, 29. September 2020
Category: Nyhedsbrev

Google Displayannoncer stjæler billedet

Med Google Display-annoncer kan du sætte billeder på dine salgsbudskaber og dermed styrke din brandplatform. Samt få vist dine bannerannoncer på nogle af de mest besøgte sites i Danmark og verden.

Google Display-annoncer er blevet en populær platform til markedsføring af flere grunde. Dels er de en del af Googles meget vidtspændende økosystem. De hører dermed under verdens største annonceudbyder, hvad der giver rige muligheder for tilpasning, fleksibilitet og analyse. Og dels kan man med Google Display anvende billeder kreativt, hvad der egner sig godt til brand building.

Med Google Display kan du som annoncør få prominente placeringer til billige penge. Platformen er uhyre udbredt, så der er både nationalt og internationalt utroligt mange hjemmesider, der lægger plads til Google ­Display-annoncer. 

Har dine konkurrenter interessante ­besøgende?
Inden for mange brancher ligger konkurrenterne og kæmper om de samme kunder. Med funktionen Custom Intent (tilpassede målgrupper) kan du indtaste adressen på dine konkurrenter og lade deres besøgende være målgruppen for dine Google Display-annoncer. De søger jo øjensynligt det samme, og måske ved de slet ikke, at du også tilbyder disse produkter.

Se mere på 1437.dk/GoogleAds 

Relaterede blogindlæg

Leave Comments